FAQ - najczęściej zadawane pytania
Jak możemy Ci dziś pomóc?
FAQ to zbiór odpowiedzi na potencjalnie najczęstsze pytania, które nasi klienci kierują lub mogą kierować pod adresem naszych usług, działalności, formy jej funkcjonowania czy innych aspektów, które jej dotyczą.
Traktujemy relację z naszymi klientami na poważnie i jesteśmy w stanie służyć im odpowiedzią na każde możliwe pytanie.
Niczego też nie ukrywamy: stawiamy na transparentność w kontakcie z naszymi klientami.

Na każdą wizytę klient powinien się zapisać po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty (telefonicznie) bądź skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt".
Na pytania dotyczące Twojej rezerwacji odpowiedzą nasi specjaliści:
Beata tel: 606-437-797
Anita tel: 693-375-737
Możesz również wysłać zapytanie przez e-mail: wyspamanao@gmail.com
Czas trwania wizyty zależy od wybranej przez Państwa opcji:
Terapia integracji sensorycznej - Czas trwania: 50 min.
Terapia pedagogiczna - Czas trwania: 50 min.
Zajęcia z elementami terapii behawioralnej - Czas trwania: 50 min.
Masaż hawajski Lomi Lomi Nui - Czas masażu: 75 minut – klasyczny masaż Lomi Lomi Nui
Masaż hawajski Lomi Lomi Nui - Czas masażu: 120 minut - Lomi Lomi Nui z pogłębionym masażem stóp i głowy.
Masaż hawajski Kahi Loa - Czas masażu: 60 min.
W interesie klienta jest powiadomienie gabinetu o rezygnacji z umówionej wizyty. Prosimy o odwołanie wizyty 1 dzień wcześniej, a w nagłych wypadkach (np. choroba) przynajmniej w dniu wizyty parę godzin wcześniej. Dzięki temu, inny klient będzie mógł skorzystać z tego zwolnionego w grafiku miejsca. Dodatkowo przyczynimy się do skrócenia kolejki oczekujących klientów na kolejną wizytę.
W gabinecie uznajemy następujące formy płatności: gotówka, płatność BLIK. Istnieje możliwość płatności przelewem (przedpłaty) jedynie w przypadku jeżeli przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym przed wizytą.
Zależy nam na dobrej organizacji pracy i dokładamy wszelkich starań, aby opóźnienia w obsłudze się nie zdarzały.
Szanowny Kliencie, prosimy:
jeśli nie możesz przyjść do w umówionym terminie – poinformuj nas o tym jak najwcześniej,
jeśli cierpisz na nagłe dolegliwości bólowe najpierw zadzwoń i zapytaj, czy możliwe jest Twoje przyjęcie.